POLITYKA JAKOŚCI WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W PŁOCKU
Misja: „Satysfakcję pacjenta osiągamy poprzez profesjonalizm naszych działań”
Ustanowiona dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku Polityka Jakości wspiera przyjętą strategię Szpitala, odzwierciedla kontekst podmiotu oraz potrzeby i oczekiwania pacjentów.
Najwyższe Kierownictwo Szpitala wykazuje przywództwo i zaangażowanie w odniesieniu do systemu zarządzania jakością. Podejmuje zobowiązanie spełnienia wymagań i ciągłego doskonalenia systemu. Zapewnia warunki, aby system zarządzania jakością osiągał zamierzone wyniki na wszystkich szczeblach organizacji.
Cele Polityki Jakości są mierzalne i mają wpływ na:
Realizowane są poprzez:
Wszystkie osoby zatrudnione w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku są odpowiedzialne za realizację Polityki Jakości w odniesieniu do stanowisk pracy i zobowiązane do wykazania inicjatywy w zakresie doskonalenia procesów i usług.
Mając świadomość odpowiedzialności za realizację celów zawartych w Polityce Jakości z pełnym zaangażowaniem troszczymy się o każdego pacjenta, zapewniając indywidualne podejście i przyjazną atmosferę. Podejmujemy działania w kierunku kompleksowego udzielania świadczeń zdrowotnych przy zastosowaniu nowoczesnych, wysokospecjalistycznych metod diagnostycznych i terapeutycznych.
Jesteśmy dumni z tego, że od 2015 roku posiadamy status szpitala akredytowanego nadany przez Radę Akredytacyjną Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia. Uzyskany certyfikat potwierdza sprawność zarządzania strategicznego i wysoką jakość usługi medycznej oraz bezpieczeństwo opieki nad pacjentami podczas całego procesu diagnostyczno-terapeutycznego.